Több szervert kapott a Conan Exiles, és a szabályrendszer is változott

Nem túlzás azt mondani, hogy ledöbbentően sikeres volt a Conan Exiles indulása. A Funcom robusztus sandbox játéka meghaladta az 1 millió eladást, és több mint 28.612 párhuzamosan online játékossal büszkélkedhetett. Ez persze a töredéke annak, amit a Battle Royale játékok érnek el.

Több szervert kapott a Conan Exiles, és a szabályrendszer is változott

A hatalmas forgalomnak köszönhetően, a Funcom folyamatosan új szervereket tett elérhetővé. Közel 1500 szervert hoztak létre különböző régiókban. A stúdió azt mondta, hogy ma már minden platformon duplázni akarja a hivatalos szerverek számát.

A kiadó arra kényszerítette a PvE játékosokat, hogy váltsanak át egy PvP orientáltabb hozzáállásra és az összes PvE-conflict szerver átváltott a PvP ruleset-re. Szerintük így könnyebb lesz szervert választani és megnyugtattak minket, hogy a változtatások ellenére megmaradtak a már meglévő karakterek és építmények.

Több szervert kapott a Conan Exiles, és a szabályrendszer is változott

Ez a változás nyilvánvalóan feldühítette azokat a játékosokat, akik élvezték a PvE-Conflict szervereket (ez a típus csak napi három órán keresztül engedélyezte a PvP-t, és nem lehetett elpusztítani más építményeit).

A Funcom a panaszokra egy bocsánatkérő Tweet-el válaszolt.