PUBG – PC 1.0 Update #14 – Gránát változások, új Anti-Cheat progi stb.

0

Megérkezett a PUBG-be az Update #14, ami elsősorban a dobálni valók újítására koncentrál, mint a gránátok és a Molotov koktél. Természetesen ez még nem minden.

PUBG - PC 1.0 Update #14 - Gránát változások, új Anti-Cheat progi stb.

A Frag gránátok knockback effektjét egy nem-régi frissítésben eltávolították, jelentősen csökkentve annak hatását. Visszaállítva a hatékonyságát megnövelték a hatókörét és a sebzését. A Stun gránát soha nem volt a legnépszerűbb felszedhető tárgy a játékban és a Frag gránátok hanghatásainak változása után kicsit feleslegesnek is tűntek a játékban. Annak érdekében, hogy a Stun gránát népszerűbbé váljon, mostantól kihatnak a játékosok látására, hallására és lövési pontosságára is. Új animációk is hozzáadásra kerültek, így már egyértelmű ha valamelyik ellenfél benyelt a Stun hatásból egy adagot. Ami a Molotov koktélt illeti, ezek a leginkább népszerűtlenebb tárgy a játékban. Hasznosabbá tétele érdekében növelik a hatókörüket és új tulajdonságokkal ruházzák fel azt, ami lehetővé teszi, hogy az okozott tűz elterjedjen a fából készült épületek falain és felületein, valamint a játékosok, akiket elkap a tűz, egy új debuffal is gazdagodhassanak.

PUBG - PC 1.0 Update #14 - Gránát változások, új Anti-Cheat progi stb.

Az M24-et nerfelik és eltávolítják azt a care csomagokból és hozzáadják a world spawn loot-hoz. Céljuk az, hogy életképes alternatívát nyújtson a Kar98k-mak.

Hozzáadásra került egy új csalás elleni megoldás, amelyet házon belül fejlesztett a PUBG Corp. Mielőtt azonban rászabadítanák az élő szerverekre először a teszt szervereken szeretnék kipróbálni. Ehhez a játékosok segítségére van szükségük. A kliens indulásánál felugró ablakban aki segíteni szeretné a munkájukat, az “SECURITY MÓDBAN” indítsa el a játékot, amivel együtt az új anti-cheat program is elindul. Ha ez valakinek problémát okoz, akkor válassza a “COMPATIBILITY MÓDOT”.

PUBG - PC 1.0 Update #14 - Gránát változások, új Anti-Cheat progi stb.

Ami a játék teljesítményét illeti, a múlt heti blogban már beszámoltak a tervezett munkálatokról és már el is végeztek néhány változást, aminek pozitív hatásai vannak a játékra.

  • Javították a karaktermodellek renderelési folyamatát, hogy elkerüljék a kisebb fps zuhanásokat.
  • Optimalizálták a karakterek mozgását és animációját és a levegőben siklás animációját, hogy növeljék a framerate-et, amikor több játékos van a közelünkben.
  • A hálózati kóddal is babráltak, hogy csökkentsék a hálózati késleltetés mértékét.
  • Megnövelték a sebességét az objektumok szerverekről küldött adatainak (tárgyak, ajtók, kerítések), hogy ne azután jelenjenek meg, miután már földet értünk az ejtőernyővel.

Ezek mellett számos hibajavítás is érkezett a jól megszokott módon. A teljes patch note-ot megnézhetitek a szokott helyen.