PUBG – Fejlesztési prioritások a jövőre vonatkozóan

Mindannyian tisztában vagyunk vele, hogy a PUBG nem kevés teljesítménybeli problémával küzd, ami igazán bosszantja a játékosokat már a kezdetek óta. Most kaptunk némi magyarázatot és sok ígéretet.

PUBG - Fejlesztési prioritások a jövőre vonatkozóan

Tegnap egy Steam posztban a Bluehole elismerte, hogy igencsak le vannak maradva ennek a problémának a megoldásával. Elmondásuk szerint nem sikerült megfelelő módon foglalkozni a játékosok panaszaival, amelyek a teljesítménnyel kapcsolatos problémákra próbáltak meg rávilágítani. Majd fel is vázoltak egy útitervet, hogy mi változik majd a jövőben.

Összesen három dolog élvez majd prioritást a részükről: Teljesítmény, Szerver-oldali optimalizáció és a Csalások. A teljesítmény javítása érdekében először a fényeffektek feldolgozására fordítanak majd nagyobb hangsúlyt, majd a járművek mozgására a különféle földfelületeken, mivel mindkét eset jelentősen terheli a játékosok GPU-ját.

Ezek után a játékosok mozgására, animációjára és a karaktermodellekre koncentrálnak majd, azzal a céllal, hogy a framerate-et növeljék. Elmagyarázzák azt is, hogy a játék hogyan kezeli a játékosoktól nagyon messze lévő járműveket, amely jelenleg túlságosan is igénybe veszi a játékosok gépeit. Végül pedig a szerver-oldali optimalizációhoz is elérkeznek, csökkentve a hálózati késést és kiküszöbölve a nem hatékony hálózati kódokat.

Rengeteg változást tartalmaz a bejegyzés, akit érdekel itt találja. A változások akkor érkeznek majd, amikor készen állnak és nem a fontosabb frissítésekhez kapcsolódnak majd, mint a múltban.

Az új 4×4 kilométeres Sanhok térkép is szóba kerül, hogy milyen részleteket adnak hozzá majd. Elmondásuk szerint a fejlesztőcsapat arra fókuszál, hogy a Sanhok térkép szó szerint minden egyed centimétere tökéletes legyen a játékosoknak. A térkép jelenleg tesztelés alatt áll.