PlayerUnknown’s Battlegrounds – A végső cél, hogy minden platformon elérhető legyen a játék

Interjút adott a PUBG Corp vezérigazgatója Chang Han Kim, az InvenGlobal-nak, ahol sok más mellett hangzott el ez a kijelentés. Bár igazából mi más is lehetne már nekik a végső cél, amikor már szinte mindent elértek és rengeteg rekordot döntöttek meg az elmúlt évben.

PlayerUnknown's Battlegrounds - A végső cél, hogy minden platformon elérhető legyen a játék
képek forrása: invenglobal.com

“Tökéletlenül tökéletes”

A játék 2017 március 24-én indult el korai hozzáférési státuszban a Steam-en és több mint 26 milliós eladást produkált a december 21-i hivatalos indulásig. mindezt megfejelve a több mint 3 milliós egyidejű játékosszámmal rengeteg díjjal és 7 Guiness világrekorddal.

Az interjúból megtudhatjuk, hogy CH Kim rengeteg utazik a tengerentúlra, hogy különböző eseményeken vegyen részt. A játékot rengeteg játékos játssza a világ minden részéről, így elég nehéz a világ minden táját Dél-Koreából kiszolgálni. Már vannak irodáik az Egyesült Államokban, Kínában és Japánban is. Továbbá januárban terveznek nyitni egyet Hollandiában is.

Szóba került a Japán játékosbázis is, ahol meglepő módon rendkívül népszerű a PUBG, annak ellenére hogy elsősorban egy PC-s névről beszélünk és Japánban a konzolok piaca tízszer nagyobb mint bárhol máshol és a többségük Playstation játékos.

Megtudjuk tőle, hogy a PUBG Xbox One eladása már az első 2 nap elérte az 1 millió példányt, ami azóta csak tovább nőtt. Ez az eredmény messze felülmúlta a várakozásaikat. Ennél a pontnál került szóba a Playstation verzió is. CH Kim elmondása alapján egyelőre az Xbox One verzióra szeretnének összpontosítani, de a végső céljuk az, hogy minden platformon elindítsák a játékot. Az Xbox One-on van lehetőségük a Game Preview keretein belül korai hozzáférést biztosítani a játéknak, azonban a Playstation ilyen szempontból rendkívül szigorú. Volt olyan játék, aminek 6 hónapjába került elindulnia Playstation-ön, pedig már végleges verzióval rendelkezett. Éppen ezért először az Xbox verziót szeretnék véglegesíteni és utána továbbléphetnek a többi platformra is. Sajnos pontos dátumot az Xbox verzió végleges megjelenésére nem tudott adni.

A folyamatos bővítésen dolgoznak, jelenleg 200 alkalmazottuk van, akikből 160 dolgozik a koreai irodájukban, de dolgoznak atovábbi bővítésen, amíg el nem érik a 300 főt.

PlayerUnknown's Battlegrounds - A végső cél, hogy minden platformon elérhető legyen a játék
Szorgos emberek dolgoznak, hogy nekünk jó legyen

A csalók is szóba kerültek, akiknek ügyében tárgyaltak a játék kínai kiadójával a Tencent Games-el, akik azt mondták, hogy ez egy örök küzdelem lesz. Természetesen mindenki tudja, hogy a csalóktól nem lehet teljesen megszabadulni, viszont az 1.0 indulása óta jelentősen csökkent a csalók száma és jelenleg is két anti-hack szoftvert futtatnak, amit az arra kijelölt személyzet éjjel-nappal figyel. A Death Cam rendszert is javítgatni fogják, hogy a játékosok is képesek legyenek megmondani, hogy csalóval van-e dolguk.

Az interjú zárásaként CH Kim elmondja, hogy szeretné ha a PUBG egy univerzális média-franchise lenne és minél több iparágba beférkőzne, mint az Esport, filmek, rajzfilmek, animációk és még sok más terület világába, mint egy új kultúra vezére.