Lost Ark – Nézzük mi a koreai játékosok véleménye a játékról

Ugyebár azt már mindenki tudja, hogy elindult Koreában a Lost Ark nyílt bétája, amire nem kevés játékos próbált bejutni. De vajon mi a véleménye a koreai játékosoknak a Lost Ark-ról?

Lost Ark - Nézzük mi a koreai játékosok véleménye a játékról

A játékot már nagyon régóta várják sokan a nagyvilágban és végre megérkezett, legalábbis Koreában. Korábban már történtek ígérgetések azzal kapcsolatban, hogy nem lesz jellemző a P2W a játékra,de azért némi izgalomra adott okot, amikor a játékosok felfedezték, hogy az item shop-ban lehet olyan kosztümöket vásárolni, amelyek bónusz statokat adnak a viselőjüknek. Később szerencsére kiderült, hogy ezek a kosztümök elérhetőek a játékon belül is, de az ezzel kapcsolatos vita ettől függetlenül továbbra is napirenden van.

Az Inven szedte össze a koreai játékosok reakcióit a nyílt bétáról, ezekből szemezgetünk most.

A nyílt béta előtt és után

  • Két munkatársam jelentett ma beteget. Tudom, hogy mindketten imádnak játszani, de hihetek nekik igaz?
  • Megláttam az “500 ember várakozik a sorban” szöveget és újra beléptem a játékba. Ekkor már 1,700 ember volt előttem.
  • 10,400 ember várakozik előttem! Tudod mi a vicces? Ha be is jutok azonnal a Disconnect felirat fogad.
  • 80 percet vártam, hogy beérjek, 9,000 ember volt előttem. Amint beértem, a szerver választásánál kidobott a játék.
  • Este 11 óra van és 17,000 ember van előttem a sorban. Körülbelül 30 percig bámultam a monitort, de akkor a feleségem rám vert egyet és el kellett mennem aludni.

Ami a mikrotranzakciót illeti

Még az OBT előtt a Smilegate megállapította, hogy nem helyes korlátozni senkit azért, mert nem költött elég pénzt a játékra. Azonban az OBT elindulása után megjelentek olyan kosztümök az Item Shop-ban, amelyek növelik a karakterek értékeit. Minden egyes ruhadarab 1%-al növeli a statokat és összesen négy ilyen ruhadarab van. Emellett exkluzív megjelenésű mount kinézetet is kap az, aki több mint 2 millió KRW-t költ a játékra. Ez nagyjából 1,800$.

  • A Smilegate azt mondta, hogy nem lesz mértéktelen P2W, de amint a nyílt béta elkezdődött máris berakták az item shop-ba a játékmenetre hatást gyakoroló tárgyakat. Talán a Smilegate-nél más jelentése van a “mértéktelen P2W” kifejezésnek.
  • A fizetős kosztümök nem különböznek nagy mértékben azoktól, amelyeket le lehet gyártani a játékban.
  • Ez teszi a játékot P2W-é. Ha nem költesz pénzt, akkor időt és in-game pénzt kell rá költened.
  • Ha nem költesz rá valódi pénzt, akkor le tudod gyártani. Számomra ez elfogadható. De ami nem tettszik, hogy azonnal rászabadították a játékra a fizetős tartalmakat.
  • Pénzt költeni azért, hogy időt takarítsak meg, az nem P2W számomra. Ha az, akkor a WoW Token is P2W.
  • A játékban legyártható kosztümök ugyanolyan értékekkel bírnak, mint a fizetős ruhák. Tehát a valódi pénz elsődleges célja a kinézet megváltoztatása. És nincs arról szó, hogy a mountok 1,800 dollárba kerülnek. Minden alkalommal, amikor pénzt költesz a játékra, akkor a pénz értékének a 10%-ból mileage pontokat kapsz. Amikor elég milestone pontod van, akkor tudod megvenni az 1,800$-os mountot. Tehát ez egy speciális ajándék a VIP tagoknak.

Játékélmény

  • Amit a játék első három órájában láttam:
Lost Ark - Nézzük mi a koreai játékosok véleménye a játékról
A szerverválasztó felület háttere
  • 2 órát játszottam, nagyon olyan érzésem volt, mint amikor először játszottam a Diablo 3-al. A történet nagyon hasonló, a szörnyek is nagyon hasonlóak. nem tudtam eldönteni, hogy a Diablo 4-el játszom, vagy pedig a Lost Ark-al.
  • 2 órát játszottam. Nem tudom, hogy csak én vagyok-e így vele, de nekem semmi problémám nem volt a játékkal és nagyon tettszett. Hallottam, ahogy az emberek mondják, hogy a játék 10 éves, meg úgy néz ki mint egy mobiljáték, de nekem egyáltalán nem így tűnt. Az egyik dolog, ami nem tettszett, azaz alap támadás. Az alap támadás rendkívül gyenge, összehasonlítva a skillekkel, ezért folyamatosan skillezni kell. Összességében a játék szórakoztató és sok tartalommal bír.
  • 12 órán át játszottam a Devil Hunter class-al. A játékmenet egyszerű, egyszerűen csak ismerni kell a boss-ok támadási mintáit és azt, hogy mikor melyik skillt kell használnunk. A Diablo 3 óta semmilyen RPG-vel nem játszottam, de azt hiszem ezzel elleszek egy darabig. Összességében egy jól kidolgozott játékról van szó.
  • 14 órát játszottam, itt van egy rövid összefoglaló:
    • Level 1-10 – Vacak játék.
    • Level 11-20 – Akciódús, a küldetések szórakoztatóak.
    • Level 21-31 – Játszottam a Wall of Glory-t, és egyszerűen elképesztő volt, alig várom az end-gamet.
    • Összességében a Lost Ark nem hasonlít egyik játékra sem, amivel játszottam. Ez a legjobb játék, ami létezik a világon.
    • A történet vonzó és megható.
    • A gépes dungeon egyszerűen fantasztikus. Robotokban ülve játszhatunk.
    • A Wall of Glory egyszerűen a legjobb.
  • 31-es szintű vagyok, kezdetben a játék egyáltalán nem volt szórakoztató. Azonban rendkívül vonzóvá válik, amikor elkezdjük a Wall of Glory küldetést és a King’s Tomb küldetéseket. Alig várom hogy eljussak a következő dungiba.
  • Tettszik, ahogy a party rendszer működik. Ugyanazon csapatban vagyok olyan játékosokkal, akik más szervereken játszanak.
  • Néhány class esetében az akció rendkívül unalmas.
  • Összességében egy jó játék. Minden megvan benne, amit egy jó MMORPG-nek és egy Hack and Slash játéknak szüksége van. Minden class egyedi vonásokkal rendelkezik és a játék remekül adja vissza a Hack and Slash élményt. A oktatórészek unalmasak lehetnek, de a játék rengeteg lenyűgöző tartalommal rendelkezik.

Nos ennyi lenne a koreai játékosok véleménye a játékról, így néhány órányi játék után. Persze előfordulnak ellentmondások a mondanivalók között, de ezzel így egy nap után nem sok gond sincs.

forrás: invenglobal