Fortnite – Ezeken dolgozik az Epic, hogy jobbá tegyék a játékot

0

Az Epic Games egy tartalmas bejegyzést tett közzé a Fortnite-ban tervezett módosításokkal és frissítésekkel kapcsolatban. Úgy tűnik a változások közül sok arra van kihegyezve, hogy a játék készen álljon az elkövetkező eventekre és versenyekre. Ezekből szemezgetünk kicsit.

Fortnite - Ezeken dolgozik az Epic, hogy jobbá tegyék a játékot

Controller

Egy olyan módszert keresnek, amivel a harcot, építést és a mozgást kifogástalanná tehetik controller segítségével. Az első lépést már megtették a Builder Pro-val és várják a játékosok visszajelzéseit, hogy jobbá tegyék a különféle építőelemek közti váltást.

A Builder Pro-hoz érkeznek majd javítások, mert a visszajelzések alapján még közel sem tökéletes a dolog. Az Edit Mode Aim Assist egyes játékosok szerint kényelmetlenné teszi a játékot, ezért a 4.3-as frissítésben ki lehet majd kapcsolni. Vizsgálják annak a lehetőségét is, hogy a különféle cselekvéseket más gombokra lehessen beállítani.

Limited Time Módok

Az LTM lehetővé teszi az Epic-nek, hogy új dolgokat próbáljanak ki a játékban, amelyeket hagyományos körülmények között nem szoktak. Az 50v50 mód nagyon sikeres volt és jelenleg értékelik annak a lehetőségét, hogy mindenkorra elérhetővé tegyék.

A Playground szintén egy korlátozott idejű esemény lesz, amiben a Battle Royale térképen szórakozhatunk majd a barátainkkal. Ez is egy olyan tartalom lesz, amit már sokan kértek, hogy bekerüljön a játékba. Itt hosszabb időn keresztül tartózkodhatunk a térképen és a nyersanyagok mennyisége is meg lesz növelve. Minden kincsesláda és lőszeres láda megjelenhet majd és a baráti tűz is be lesz kapcsolva, így akár dulakodhatunk is kicsit a barátainkkal, de nem kell aggódni, hiszen azonnal fel lehet majd éledni. A statisztikák nem lesznek nyomon követve ebben a játékmódban.

Fortnite - Ezeken dolgozik az Epic, hogy jobbá tegyék a játékot

Teljesítmény

A teljesítmény kapcsán elismerik, hogy még mindig van mit csinálni. Optimalizálni akarják a betöltési időket és szeretnék, ha minél hamarabb bejuthatna mindenki egy-egy meccsre, valamint a kozmetikai tárgyak is időben töltenének be. A korábbi javítások után konzolon a 3.5-ös frissítésre 15-30 másodpercre csökkent a betöltési idő.

Nemrég a szerverek frissítési rátáján is változtattak, 20Hz-ről 30 Hz-re növelték azt, így már 50%-al gyorsabban frissíti a játékot mint korábban. A következő céljuk az, hogy a “nagy csapatos” LTM-ek is 30 Hz-es sebességgel menjenek.

Ami a szerveroptimalizációt illeti, a nagy csapatos módokban történtek változások. Amikor egy játékos éppen áll, akkor nem kell olyan gyakran frissíteni az adatokat, mint ha épp futna. Hasonlóképp a távoli játékosok is ritkábban frissülnek, különösen akkor, ha nem is látjuk őket. Ezek pedig lehetővé teszik a szerverek számára, hogy több játékost tudjanak kezelni zökkenőmentesebben.

Életminőség javítások

A 4.3-as verziótól kezdve pop-up ablakok jelennek meg a kihívások állásával kapcsolatban, ami segít majd nyomon követni hogyan is állunk velük kapcsolatban.

A játékon belüli jelölések nagyszerű módja annak, hogy kommunikálj a csapatoddal, de gyakran az iránytű jelölése nem elég ahhoz, hogy eljussunk oda, ahova akarunk. Vizsgálják a játékon belüli jelölések megjelenítésének lehetőségét, annak érdekében, hogy könnyebben navigálhassunk a szigeten.

A Victory Royale egy igazán emlékezetes élmény lehet és a győzelmi képernyőnek is ezt kell közvetítenie. Ezért frissítés várható ezzel kapcsolatban.

A térkép nagyításának lehetősége is bekerült a játékba, de a kép felbontása nem olyan jó, mint szeretnék. Céljuk, hogy a lehető legrészletesebb térkép kerüljön be a játékba.

A 4.2-ben már néhány hangminőség javítás érkezett. Azonban felismerték, hogy még mindig nehéz azonosítani az ellenség pozícióját hang alapján a nagyobb sűrűségű helyeken (pl. Tilted Towers), ezért ezen is tovább dolgoznak.

A Spectator kezelőfelületén rengeteg információ hiányzik. Ezért néhány dolgot szeretnének hozzáadni: Inventory, Ammo, Crosshair, Building Edit, Compass és Markerek, Cosmetic.

Replay

Olyan új kamerafunkciókat fejlesztenek, amelyek lehetővé teszik, hogy körülnézzünk bármelyik kiválasztott ponton, miután a kamera automatikusan követi az akciót és egy adott játékoscsoportra koncentrál, nem pedig csak egy személyre.

Továbbfejlesztették a térképnézetet is a visszajátszásban, hogy további funkciókkal bővíthessék azt. A játékosok körvonalának továbbfejlesztésével foglalkoznak, valamint egy röntgenkép-nézet hozzáadásával, így amikor egy épületbe lépnek be a játékosok, akkor is a lehető legjobban láthassuk, hogy mi történik.

A teljes bejegyzést megtaláljátok itt.