Bless Online – Rebuild Project Információk 7. rész

0

Elérkeztünk a Bless Online Rebuild Project bemutató utolsó részéhez. A korábbi részekben megismerhettük a Fejlődés/Fejlesztés, Harc, Gyűjtögetés/Gyártás, UI, Pet/Mount, Kosztümizáció témakörökben érkező változásokat.

A KORÁBBI RÉSZEKET MEGNÉZHETED ITT: 1. RÉSZ / 2. RÉSZ / 3. RÉSZ / 4. RÉSZ / 5. RÉSZ / 6. RÉSZ

A mai utolsó részben arról lesz szó, hogyan változik meg az egész rendszer és hogyan fog a Bless újjáépülni (rebuild). Még hangsúlyosabbá akarták tegyék mi volt a legfontosabb oka, hogy a “Rebuild Project” név alatt és nem pedig “Új rendszer frissítés” vagy “Továbbfejlesztés” címszó alatt történik a változás. Ezért akarták elmagyarázni a játékosoknak, hogy milyen lehetőségek várnak rájuk a Bless Online jövőjében.

A legfontosabb törekvés a fejlesztés során a “lehetséges” volt. Középkori európai fantasy alapú valós világ, ezerféle emberrel és személyiséggel. Egy olyan világ, ahol megválaszthatod a saját szórakozásod és történeted.

Bless Online - Rebuild Project Információk 7. rész

Ez volt a fejlesztési filozófia, amire gondoltak és ez volt az alaphang. Ezzel az ötlettel indult el a Bless és természetesen a kiadás elején nem tartalmazott minden ötletet, amit elterveztek. Úgy gondolták miközben haladtak előre, hogy a játékosok idővel megértik a fejlesztési filozófiát. Azonban sok problémájuk volt az élő szolgáltatás folyamatában, valamint az erőforrások előteremtésével is (fejlesztési idő, munkaerő, költségek stb). Az elmúlt másfél évben kizárólag a problémák megoldásán és a hibák javításán dolgoztak.

Ennek eredményeképp a Bless Online messze volt a fejlesztési filozófiájuktól és ígéretüktől, amit az eredeti Bless-ben akartak megmutatni. Az ő fejlesztési filozófiájukkal ellentétben a Bless rendszerének nézete széles skálán mozog, beleértve a PvP-t, az embereket akik szeretik a PvE-t, emberek akik szeretnének egyedül játszani, megint mások csapatban, emberek akik kereskedni akarnak vagy gyártani. Nem volt rugalmas a tervezés és nem volt figyelembe véve az emberek játékstílusa.

Jelenleg a Bless olyan rendszert akar létrehozni, amiben az MMORPG társadalom tagjai inkább a motiváción mintsem a hatékonyságon alapuló szerepet választanak, és a választásuk alapján kapott jutalom elég jó ahhoz, hogy úgy érezzék, hogy megérte.

Függetlenül attól, hogy bármelyik megvalósított tartalmat lehet-e majd élvezni, mint például a fejlődést, a vadászatot, a gyártást, a csapatmunkát stb., az egyes tartalmak kompenzációja elég hatékony és független ahhoz, hogy a tartalom kiválasztását ne korlátozza a hatékonyság. Legalábbis megpróbálják.

Bless Online - Rebuild Project Információk 7. részPéldául egy játékos képes kifarmolni és megerősíteni a felszerelését kint a szabad világban vagy a dungeon-ökben, míg egy termelő játékos képes lesz ezt gyártással megtenni és italokkal élelemmel ellátni más játékosokat. Természetesen a kompenzáció a különböző tartalmaknál még inkább hasznosabb mint korábban, hogy az emberek érezzék a teljesítményt, amit véghezvittek.

Átdolgozásra kerül a Bless PvP tartalma is és bevezetésre kerül egy új rendszer annak érdekében, hogy a Bless egy igazi RvR játék legyen. PvP/Arena/Battleground/Raid és minden egyéb átdolgozásra kerül. A PvP kedvelő játékosok nagyon sok mindent kértek ezzel kapcsolatban, de egyenlőre még türelemre intenek minket és ígérik, hogy hamarosan több információt kapunk ezzel kapcsolatban.Bless Online - Rebuild Project Információk 7. részA tervek szerint ha jól értem minden 2 hétben terveznek nagyobb update-et a Rebuild beta szerveren és számítanak minden játékos visszajelzésére.