Bless Online – Érkezett némi optimalizálás és hibajavítás így a F2P előtt

Volt egy álmom. Az álmomban hatalmas tömegek jelentek meg a Bless Online-ban és röpködtek a privát üzenetek, hogy “pls 5k”. A chat tele volt ostobábbnál ostobább kérdésekkel és az angol nyelv használatát felváltotta a török és az orosz. Aztán felébredtem. Megnyugodtam, hogy a Bless Online még mindig halott és ez nem történhet meg. Aztán eszembe jutott, hogy hat nap múlva Free-to-Play lesz a játék és talán az álom valósággá válik. Felmerült bennem a kérdés, hogy vajon jobb lesz így? Inkább ez, minthogy meghaljon a játék teljesen? Választ nem találtam, ellenben találtam egy friss patch note-ot, amely a mai változásokat taglalja.

Bless Online - Érkezett némi optimalizálás és hibajavítás így a F2P előtt

Nem mondhatnánk, hogy megerőltették magukat a Neowiz fejlesztői, de mint tudjuk, aki a kicsit nem becsüli… Ezen a héten az optimalizációra feküdtek rá némileg és kijavították azt a fagyási problémát, amely a különféle objektumok lassú betöltődési ideje okozott, főleg a nagyvárosokban. Ezen felül némileg optimalizálták a teljesítményt olyan helyeken, ahol sok felhasználó vereti egyszerre, például a Siege of Casta eseményen. Ez jelenleg elég komikusan hangzik, mivel jelenleg sehol sem vereti sok felhasználó a játékot egyszerre, de talán majd jövő héttől ez megváltozik. Ezeken felül javítottak néhány hibát, amelyek jelentősége eltörpül számos más egyéb hiba mellett, így szóra sem méltatjuk azokat.

Mindenki felkészült a jövő heti rohamra? Láttuk, hogy vannak akik várják a F2P indulását. Ti mit gondoltok jobb lesz így, vagy hagyni kellett volna a fenébe az egészet?