Bless Online – Csak úgy repkednek az interjúk mostanában

A Bless Online hype gépezete lassan, rozsdásan, csikorogva de úgy tűnik mifelénk is kezd beindulni. Korábban már közöltünk egy interjút, ami Jae-hoon Jeon játékigazgatóval készült, ám nem az volt az egyetlen a napokban.

Bless Online - Csak úgy repkednek az interjúk mostanában

A mi új, legjobb barátunk jó néhány interjút adott az elmúlt időszakban, amiknek többségében ugyanazon kérdésekre adta ugyanazt a sablon választ. Ezzel a mai írással néhány további válaszát szeretnénk megosztani veletek, ami a legutóbbi interjúból kimaradt.

Többek közt megtudhattuk tőle, hogy a Steam early access indulása után, nagyjából fél évig tervezik, hogy ebben az állapotban tartják a játékot. És ha minden igaz nem kell semmilyen wipe-tól sem tartani az early access szakasz lezárásával, mivel egy nyílt béta szakaszként tekintenek erre az időszakra.

Ami a grindolás mértékét illeti itt nálunk nyugaton, úgy tűnik azon dolgoznak, hogy egy olyan szintezési élményt hozzanak létre külön nekünk – nyugati játékosoknak -, ami megfelel a szánk ízének. Ebben benne lesz mindenféle jutalom a fejlődés során és a játék fejlődési szakasza a történetre, a küldetésekre és a dungeon-ökre fog összpontosítani, nem pedig a grindolásra.

Megtudtuk, hogy a játék stabilitásán is keményen dolgoznak, amibe ugye a töltési idő csökkentése is beletartozik, de összességében az RvR csaták miatt elsődleges fontosságú ennek a kérdésnek a megoldása, mivel az egy elég nagy részt kap a játék tartalmában.

A grafikához is hozzápiszkálnak, ezért könnyen elképzelhető némi vizuális javulás, azt ugye már mondanunk sem kell, hogy a harci animációkat pedig folyamatosan cserélik le, vagy továbbfejlesztik.

Szóba került a region lock is, az amerikai és európai szervereken, de nem terveznek ezzel élni. Persze vannak kivételek, de ez nem rajtuk, hanem az aktuális partnerüktől függ, aki az adott régióban kiadja a játékot.

Kontroller támogatásban egyelőre nem gondolkodnak, de soha nem mondják, hogy soha. A közvetlen kereskedelem jelenleg nem érhető el a játékban, de ez még nem végleges. Ami pedig rendkívül figyelemfelkeltő, az a Housing rendszer, ami úgy tűnik elérhető lesz a játékban valamikor.

Megtudhattuk azt is, hogy az indulás után nem sokkal hozzáadnak a játékhoz 20, illetve 40 fős PvE raideket. A magasabb szinteken pedig 15v15 PvP és 10v10 battlefield vár majd minket. No meg persze a large scale war rendszer. További ezzel kapcsolatos tartalmakat is terveznek, de ezekről nem beszélhet még jelenleg.

Ami pedig a P2W-t illeti, még jelenleg nem véglegesítették a bevételszerzési tervüket, de figyelembe veszik a P2W problémakört. Ami annyit jelent, hogy egyszerűen nem fog megtörténni, hogy P2W lesz a játék. Erről is később adnak bővebb információt.