Black Desert Online – Az EU/NA szerverek kimaradnak a legutóbbi koreai AP hatékonyság növelésből

Bő két hete már, január 25-én érkezett egy változás a koreai Black Desert Online-ba, amiben a 160-243 közötti AP tartományban növelte meg a sebzés hatékonyságát. Úgy tűnik mi ebből nem fogunk kapni.

Emlékeztek rá, mikor január végén megkaptuk a 245-300 AP tartományba eső sebzéshatékonyság növelést. Koreában azóta megkapták a 160-243-as tartományra vonatkozó növelést is, amit a legutóbbi fejlesztői napló szerint NA/EU tartományban nem fogunk megkapni. De mielőtt a szívünkhöz kapnánk és felmenne a vérnyomásunk, lássuk miért is nem.

A napló elmondása alapján az elmúlt év során a BDO csapata irgalmatlanul és töretlenül ontotta magából az új tartalmakat és a javításokat. Ez valóban így van egyébként. Úgy döntöttek, hogy jobban oda akarnak figyelni az EU/NA játékosaira, ennek eredményeképp született a legújabb fejlesztői napló is. Koreában január 25-én alkalmazták az AP hatékonyság növelését a 160-243 AP közötti tartományban. Közben nálunk felreppent a pletyka, hogy mi nem fogjuk megkapni és kizárólag a koreai szerverekre vonatkozik. Nos ez így is van. Ennek oka pedig egyszerűen az, hogy a koreai szervereken alapból más egyensúlyi rendszert alkalmaznak, mint a többi régióban futó szervereken.

A koreai szervereken a 245-300 AP hatékonyság magasabb volt mint más régiókban, viszont a 160-243 AP tartományban alacsonyabb volt a sebzés hatékonyság, mint mondjuk az NA/EU szervereken. Annak érdekében, hogy az összes régió megfeleljen egy azonos egyensúlyi rendszernek, több javítást is eszközöltek ez ügyben. Az NA/EU szerverek nagyobb sebzés hatékonyságot kaptak a 245-300 közötti AP tartományban, miközben Koreában a 160-243-as AP tartomány sebzését növelték meg, hogy igazodjon a jelenlegi NA/EU állapothoz.

Black Desert Online - Az EU/NA szerverek kimaradnak a legutóbbi koreai AP hatékonyság növelésből
Erről maradunk le mi.

Éppen ezért nem kell aggódnia senkinek, hogy rosszabbul járunk mint a koreaiak. Igazából csak most kerül egyensúlyba az egész történet. Ráadásul más oka is van ennek a nagy balance mizériának, mégpedig a ki tudja mikor érkező Global Arsha Tournament és a Global Siege War.

Így utólag ez megmagyarázza azt, hogy amikor Koreában érkezett január elején egy 271-300 AP közötti sebzésnövelés, akkor mi azt valamivel később teljesen más formában és nagyobb értékekkel kaptuk meg.